Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Fizetés, szállítás

Szállítási információk

  • A webáruházunkban lévő termékeket 2 munkanapon belül szállítjuk ki.
  • Rendelését kérheti csomagpontra is( Packeta, FoxPost, GLS)
  • A csomagot a GLS futárszolgálat szállítja.
  • Amennyiben a futár nem talál otthon, értesítést fog hagyni, a meghagyott telefonszámon egyeztethető az újabb kiszállítás.

GLS csomagszállítás háztól házig

  • GLS házhoz szállítás 2 munkanap alatt,
  • online nyomon követés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match
  • ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +06-29-88-67-00, +36-20-890-0660

FlexDelivery Service (Rugalmas kézbesítés) - csak háztól házig szállítás esetén

  • folyamatos e-mail és/vagy SMS értesítés
  • tájékoztató a kézbesítés várható idejéről a futár telefonszámával
  • a címzett online módosíthatja a szállítás napját, helyét
  • esti kézbesítés (17-20h között) GLS depóvárosokban
  • csomag átirányítható több mint 500 GLS CsomagPontba

GLS CsomagPontok (Rendelésnél kérem írja meg a kiválasztott GLS CSomagpont címét akár a megjegyzés rovatban is)

Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!

Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!

A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

  • Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
  • Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
  • Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
  • Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt. A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

  • Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.
  • Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
  • Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
  • A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.

Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?

Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.

Utánvétes csomagok átvétele

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.

Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.

További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.

Szállítási kö ltségek :

A szállítás költsége csak: 990 Ft-tól

Banki fizetés:

  • Előreutalás esetén 5 munkanapon belül a teljes összeget szíveskedjen átutalni.

Számlatulajdonos: Bartha Ildikó

Számla szám : 

  • Megjegyzés rovatban tüntesd fel a teljes nevedet.
  • Csak a rendelés megerősítését követően utald át az összeget, a készlet változások miatt nem minden esetben tudjuk kiszállítani az éppen megvásárolt terméket.

GLS utánvét:

  • Utánvétes vásárlásnál a futárnak fizetsz a termék átvételekor készpénzben.
  • FlexDeliveryService szolgáltatással bővültünk, mely minden vásárlónknak ingyen biztosítunk amennyiben e-mail címmel rendelkezik.

Az alábbi előnyöket kínáljuk az új szolgáltatással:

- Kézbesítés munkaidő után vagy GLS CsomagPontban.

A csomagot a GLS depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kézbesítjük

(17-20 óra között).

A GLS depóvárosok listáját megtalálod a következő linkre kattintva: GLS depóvárosok

A csomag címzettjének rendelkezése alapján a megrendelt áru a

GLS CsomagPontokban is átvehető.

A kijelölt csoamgátvevő helyek listáját itt olvashatja: CsomagPontok

- Értesítjük az ügyfelet.

Az első e-mailben értesítünk, hogy melyik munkanapon kerül kiszállításra

a megrendelt csomagod

és ha van az utánvét értékét is megírjuk.

- Kézbesítési időablakot adunk meg.

A második e-mailt a kiszállítás napjának reggelén küldjük,

amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a

3 órás időablakkal a várható kiszállítást.

Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

- Lehetőségeket kínálunk:

Már 15 perccel a kézbesítési kísérleteket követően elektronikusan értesítést kapsz

és interneten rendelkezhetsz a csomag további sorsáról.

Az internetes linket és a belépéshez szükséges jelszót e-mailben küldjük el.

- 5 választható megoldás a rugalmas kézbesítésre:

1. Kiszállítás egy új időpontban

2. Kiszállítás egy másik címre.

3. Csomagátvétel egy kiválasztott GLS CsomagPontban.

4. Személyes csomagátvétel a legközelebbi GLS depóban.

5. A csomag átvételének visszautasítása.

Keresés